Maak kennis met Patricia – de administratieve kracht achter SMARTICS

Patricia werkt sinds het ontstaan van SMARTICS bij het bedrijf en heeft sindsdien een essentiële rol vervuld. Wat haar meteen aansprak, was de flexibiliteit en de sfeer van het bedrijf. “Ik begon met 4 uur per week en inmiddels werk ik 18 uur. De flexibiliteit van de werkuren is perfect voor mij, en de functie zelf sluit aan bij wat ik altijd al gedaan heb.

Een ontspannen sollicitatie
De sollicitatie bij SMARTICS verliep op een informele manier. Patricia herinnert zich: “Het was heel gemoedelijk, precies zoals Wietse is. We hadden een gesprekje en waren allebei enthousiast. Het voelde meteen goed.” Die ontspannen en persoonlijke benadering is typerend voor de bedrijfscultuur bij SMARTICS.

Werken bij SMARTICS: een unieke sfeer
Hoewel Patricia maar één ochtend per week op kantoor werkt, is de sfeer daar voor haar bijzonder. “Het is een rustige en gezellige omgeving. Iedereen doet zijn ding, maar de sfeer is altijd goed. Sinds kort heb ik er twee mannelijke collega’s bij, wat het nog gezelliger maakt. Wietse roept rond half tien altijd ‘gezellig, koffie!’. Hij ziet ons allemaal als collega, zijn gelijken.”

Wat maakt SMARTICS zo fijn?
Wat SMARTICS volgens Patricia echt bijzonder maakt, is de no-nonsense mentaliteit en de flexibiliteit binnen het bedrijf. “We zoeken nuchtere jongens en meiden die van aanpakken weten, zonder een 9-tot-5-mentaliteit. Niet dat we veel overwerken, maar het kan voorkomen. Bij SMARTICS geldt: schouders eronder en doorgaan voor het beste resultaat.”

Daarnaast biedt SMARTICS veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. “Voor zowel jongere medewerkers die net van school komen als ervaren collega’s, zijn er volop kansen om door te groeien, bijvoorbeeld met cursussen. Alles is bespreekbaar, en dat maakt het werk heel veelzijdig. Bij ons roest je niet vast in een baan.

Patricia’s rol binnen SMARTICS
Patricia is verantwoordelijk voor de administratieve kant van SMARTICS: personeelszaken, lonen, ziekteverzuim, pensioenen en de financiële administratie. “Dit werk is echt mijn passie. Ik heb weinig te maken met de technische kant van SMARTICS, maar het is wel leuk om te zien wat we allemaal doen, zoals de automatiseringen die we in ons huidige kantoorpand hebben gebouwd.

Flexibiliteit en een hecht team
Een van de grootste voordelen van SMARTICS is voor Patricia de flexibiliteit. “Ik kan werken op kantoor of vanuit huis, en alles gaat in overleg. De sfeer is goed en de lijntjes met Wietse zijn kort, wat perfect is.

Ook de vriendschappelijke sfeer onder de collega’s speelt een grote rol. “We zijn een hecht team, van jong tot oud, en er zijn geen outsiders. We doen ook leuke dingen buiten het werk om, zoals een jaarlijkse BBQ, varen in de zomer of samen een hapje eten na een fotoshoot. Met Kerst hebben we altijd een gezellige borrel. Ook deze ongedwongen gezellige activiteiten maakt SMARTICS een fijne plek om te werken.

Bij SMARTICS staan flexibiliteit, betrokkenheid en een goede werksfeer centraal. Met een hecht en divers team werk je samen aan uitdagende projecten, terwijl je volop mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen. SMARTICS biedt een werkomgeving waar iedereen zich welkom voelt en waar geen enkele dag hetzelfde is.

Geïnspireerd door het verhaal van Patricia? Kom ook werken bij SMARTICS en ontdek hoe jij je carrière naar een hoger niveau kunt tillen!

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze website maakt gebruik van ‘cookies’. Dit doen we om een optimale gebruikerservaring te kunnen bieden. Met de cookies kunnen we de manier waarop de website wordt gebruikt vastleggen en analyseren. We willen hiermee de website optimaliseren voor een betere ervaring. Hieronder kan je de cookie-instellingen aanpassen.

Sluiten